Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 9 juli 2023

Memorydex

Hallo Allemaal 
Bij de groep van Hobbyvision is weer een leuke challenge
De Memorydex challenge
Voor de opdracht Put it in a pocket, heb ik deze kaart gemaak.


 Ik heb alle materiaal gebruikt uit de serie van JMA Romantic Moments.
De mal die ik heb gebruikt is uit een eerdere JMA serie New Awakening.
Je begint om de memorydesk kaart twee keer te stansen.
Eentje uit cardstock en eentje uit design papier.
Vervolgens  stans je weer een kaart, ook uit designpapier 
Nu knip je  aan de bovenkant een aantal cm af 

De bovenkant ga je even distressen met een distresser of nagelvijl 
en ga je de randen beinkten.
Deze afgeknipte kaart lijm je een dun lijntje lijm 
aan de zijkanten en de geschulpte rand  op de kaart ,
 zodat er een pocket ontstaat 
Dit doe je nog een keer maar je knipt aan de bovenkant iets meer af dan de vorige pocket
Er zitten  twee pockets op de kaart 
Nu ga je de tickets stansen,
 en kun je de ticketstempels in de uit gestanste ticket stempelen. 
Aan twee tickets heb ik nog een touwtje bevestigd.
 De pocket kunnen nu worden gevuld met de tickets
Voor de afwerking kun je het nog versieren met wat bloemen en een vlinder.



Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren 

heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx


xxxx