Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 juli 2023

Roses on a background

Hallo allemaal,

Vandaag weer een blogpost van mij.
Dit keer met een beetje kliederwerk hihi...ik hou daar zo van ;)


Als eerste heb ik een stuk aquarel papier gepakt van 300 gr.
Op mijn kliedermat heb ik met Distress krijtjes wat kleur gekrast en daarop water gesprayd.
Door die gekleurde "plasjes" heb ik het papier gehaald.
Deze stappen heb ik een paar keer herhaald. Tot ik het mooi genoeg vond.


Met een oudere mask van Dutch Doobadoo heb ik er een patroontje op gemaakt met 
Distress oxide inkt - Dusty concord. Zelf doe ik dit graag met een blender brush.


Daarna heb ik er structuurpasta in het wit op gesmeerd door een wybertjes mask.
En nog wat zwarte stansjes uit de Grunge collectie van StudioLight.


Langs de randen heb ik zwarte rusty patina van Cadence gedaan om het geheel mooi naar voren te krijgen. En onder de rozen, die ik nog ingekleurd had liggen en ook van StudioLight zijn, heb ik het aan de rechterkanten wat zwart gemaakt met een stabilo all potlood en een waterpenseel.

Daarna het geheel op paars en zwart cardstock geplakt.
Wat ik er mee ga doen, dat weet ik nog niet. Misschien plak ik hem in mijn art journal
of ik maar er nog een tekst op en stuur hem weg.
Maar in elk geval heb ik me er weer lekker mee vermaakt.

Dan zal ik hier onder nog even de materialen zetten en wens ik je nog een fijne dag verder,