Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 28 juli 2023

Simple Beautiful

 Hallo,

Simple beautiful is de titel van dit blog.
Nu is de kaart ook beautiful geworden en simpel te maken.
Maar het heet zo omdat het designpapier wat ik gebruikt heb
Simple Beautiful is van Alchemy of Art.


Als basis heb ik een Dutch DooBaDoo mal genomen;
470.784.194 Priscilla

Ik heb op cardstock de buitenste lijnen overgetrokken
en dit uitgeknipt.
Daar wat rillijn aan toegevoegd;
Twee bij de bogen en twee op 2 cm afstand van de zijkanten.


Dan heb ik op gekleurd cardstock 
de tweede lijn uit de mal overgetrokken.
( dat is de het binnenste deel van de buiten lijn)
Deze moeten we snijden, 
bij de bogen en op 1.8 cm van de zijkanten.


Het binnenste deel past meteen goed,
de twee buitenste ook maar van de twee die overblijven
moet je nog een paar ml afsnijden.

Dan heb ik op het design papier de derde lijn overgetrokken.


Hier snijdt je bij de bogen en op 1,6 ml van de zijkanten.
En van die andere twee delen moet nog een paar ml afgesneden worden.

Nu is je basis klaar en kun je naar wens je kaart versieren.
De kaart past in een standaard enveloppe.

Zien jullie die steentjes?


Dat zijn de stukjes die uit de stans van de filmstrip komen.

Ik wens jullie nog veel knutselplezier
en bedankt voor het bezoeken van ons blog.


Klik op de foto en je komt bij het desbetreffende artikel
in de webshop van Hobbyvision.