Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 2 juli 2023

Sunny Love

Hallo allemaal,

Ook is het soms best leuk om, voor mijn doen, een wat eenvoudiger kaart te maken.
Zo maakte ik dit slimline model met achtergrond papier, een deur en
daarop plaatjes en bloemen.


Het designpapier is van Lemon Craft  - Sunny Love.
Eerst heb ik dus een basis van 21 x 21 cm gesneden en dubbelgevouwen.
Daarop designpapier met de bamboestokjes. 
Uit het designpapier knipte ik een deur en die heb ik wat verhoogd opgeplakt.

Daarna ben ik wat plaatjes uit gaan knippen en er samen met wat bloemen in een hoek
op gaan plakken. Als laatste nog wat gespetterd met witte acrylverf.

Ik vind dit soort kaarten zelf altijd heel erg mooi, en ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.