Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 april 2024

Blooming Bue Rose

Hallo,


Hier weer een blog met inspiratie van mij.
Deze keer maak ik een slimline kaart.


De maten zijn; 10.5-21.5 cm

Ik heb eerst de stempel SL-VD-STAMP654 gestempeld op
Daler & Rowney papier met versafine clair Nocturne.
En deze ingekleurd met mijn 
Faber Castell Polychromos kleurpotloden.

 

Het zijn de kleuren;
Mauve
Purple Violet
Violet

Daarna heb ik met distress inkt de achtergrond kleur gegeven.

 

Om de postzegels op de achtergrond te accentueren heb ik deze
gestempeld met SVD-STAMP655 op designpapier en deze uitgeknipt.
Toen heb ik langs de stempel een stukje opengesneden
zodat ik het designpapier op de juiste plek kon plakken.


Daarna ben ik de kaart verder gaan opbouwen.


Op maandag 22 april ga ik een soort gelijke kaart maken
tijdens een facebookLive in de groep van Hobbyvision.
Deze kun je bekijken via het YouTube kanaal van Hobbyvision.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.

Klik op het plaatje en je komt in de webshop van Hobbyvision
bij het desbetreffende artikel.

  
   

 

 
 
  

#find