Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 april 2024

Decoria en Lavender Love


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik jullie twee lay-outs laten zien die ik gemaakt heb met de nieuwe lijnen van
 SCRAPBOY`S.

Sinds maar mag ik deel uit maken van het designteam van Scrapboy`s en dat is prima
te cobineren met HobbyVision, want die verkoopt ook de mooie lijnen van ze.

De eerste lijn is de   ART DECORIA.
Prachtige kleuren en mooie elementen.


De andere lijn is de LAVENDER LOVE.
Ook een prachtige lijn met paarse kleuren en margrietjes.
Het is een trouwlijn, maar ook heel geschikt voor andere doeleinden als je
de bruidsparen weg laat ;)


Met de Art Decoria heb ik een lay-out gemaakt.
Deze is 30,5 x 30,5 cm 


Ik heb deze lay-out op een 2mm dikke grijsboard plaat gemaakt.
Eerst heb ik er een vel designpapier op geplakt.
Daarop een grote klok van het merk Art of Alchemy.
En toen kon het leukste beginnen ;)
Heel veel plaatjes plakken uit het elementen boekje.
Ook heb ik er zelfgemaakte bloemen van stof op geplakt.
Deze heb ik een tijdje terug tijdens een live uitzending laten zien hoe je bloemen 
van stof kan maken. En tijdens de demodag heb ik ook nog laten zien dat je ze mooi kan vormen
met een houtbrander of een Fusetool.



De tweede creatie is iets kleiner.
Maar ook deze heb ik op een dikke grijsboard plaat gemaakt.
Zo kan hij lekker stevig ( In de winkel) staan.

Eerste weer een vel designpapier.
En een chipboard vorm van Art Of Alchemy. Deze heb ik wit gemaakt met wat gesso.
Daarna weer lekker veel plaatjes erop geplakt.
De plaatjes plak ik in allemaal diverse hoogtes met foamtape.
En ook hier zit een zelfgemaakte bloem op verwerkt.
Langs de randen heb ik nog een paarse wax gesmeerd.

Dit keer is het dus eens iets anders dan een kaart ;)
De bovenste Layout met onze dochters er op, die heb ik lekker thuis hangen, en de onderste die staat in de winkel. En beide heb je ze kunnen zien tijdens de demodag.

Dan rest mij nog je een prettige dag te wensen en graag tot snel,




  
  





1 opmerking: