Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 april 2024

Hey Dude!

 Hoi,

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen.
Deze keer wil ik je graag inspireren met een mannenkaart.


Voor deze kaart heb ik gewerkt met de Hey Dude! collectie van Craft O'Clock. Hier heb ik wat craft cardstock gebruikt en de Essentials PaperPad Shades of  Blue van Studio Light. 

Het designpapier vind ik van zichzelf al heel mooi, maar om het nog meer te laten spreken heb ik er de stempel van Tim Holtz bij gepakt en de Distress Ink Prize Ribbon om zo her en der op de achtergrond te stempelen. 


Uit de Extras to Cut set die bij deze collectie zit, heb ik een aantal plaatjes geknipt. Met een vingermesje heb ik de kleine witte details die in deze plaatjes zaten weggesneden. Je kunt er voor kiezen om ze te laten zitten, maar ik wilde ze graag weg hebben.


In de Extras to Cut set zitten ook een soort labels waarvan ik er1 heb uitgeknipt. 
Op dit label heb ik Happy Birthday gestempeld met Versamark en vervolgens heb ik er witte embossing poeder op gedaan en deze verhit met mijn heattool. De stempel komt uit Journal Elements Collection Journal Phrases 3 van Elizabeth Craft Design.


Vervolgens heb ik de compositie bepaald van de plaatjes en deze met foamtape opgeplakt.


Dit is dan het eindresultaat van de kaart.


Ik hoop jullie hier weer mee geïnspireerd te hebben. 
Alle producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande afbeeldingen te klikken. 

Heel graag weer tot een volgende keer!









2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha

Anoniem zei

Erg mooi