Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 april 2024

Simpele kerstkaart

 Hoi,

De 12 Months of Christmas opdracht voor de maand april bestaat uit groen tinten en/of een kerstboom. Ik wil jullie graag laten zien, dat je met dit thema een hele simpele kerstkaart kunt maken.


Voor deze kaart heb ik een al oudere rand stansmal van Studio Light gebruikt. 

Deze heb ik oud goud kleurig cardstock gestanst.


De ruimte die ik tussen de beide randmallen heb gelaten is ongeveer gelijk aan het papier wat ik er tussen wilde doen. In dit geval heb ik voor de collectie Santa gekozen van Paper Favourites. Dit papier is niet alleen geschikt voor diepte kaarten, maar zeker ook voor gewone kaarten. 

Na het stansen van de randmallen heb ik het papier verder op maat gemaakt.


Omdat de tekst van de randmallen best kwetsbaar is, heb ik er voor gekozen om er een groene basiskaart onder te maken met het Pearl Cardstock van Florence.
Eigenlijk heb je zo al een  hele mooie kerstkaart.


Toch kon ik het niet laten om nog wat elementen toe te voegen. HIervoor heb ik de Laser Cut Elements gebruikt van de collectie Christmas Spectacular van 49 And Market.
De kleine elementen heb ik verhoogd met foamtape opgeplakt.




En zo heb je dan een simpele kerstkaart!
Ik hoop je geïnspireerd te hebben om ook mee te doen met de 12 Months of Christmas.

De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande afbeeldingen te klikken.

Tot de volgende keer!