Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 16 april 2024

FB live - 10 april cirkel kaart - Janet Blaauw

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een post voor jullie met de geschreven beschrijving van de cirkelkaart
die ik tijdens de live van 10 april maakte.


Op 9 april kwam het prachtige Maja design papier binnen en daarmee ben ik ook meteen maar
de live gaan doen. Ik vind het echt een prachtige lijn.


En op de voorkant heb ik bloemen geplakt die ik maakte tijdens de live.


En ook heb ik nog laten zien hoe je bloemen van stof kan vormen met een houtbrander.
Daarna van die leuke glas balls er op, helemaal leuk!


En zoals ik vertelde, kan je tussen de mica cirkels ook een leuke bedel hangen.
Maar deze muts was dit vergeten te pakken voor de live ;) 
Maar met de uitleg hebben jullie vast wel een idee wat ik bedoelde.

En je kan de kaart zo maken:

Snijd een kaart van 20 cm x 15 cm en vouw hem dubbel op 10 cm.

Nu heb je dus een dubbele kaart van 10 x 15 cm.

De vouw is de bovenkant. (15 cm )

Teken op de binnenkant een hulp stipje in het midden van de vouw.

 Ze de cirkelsnijder er op en snijd er een cirkel uit van 10 cm.

 Snijd nu een cirkel van 9,5 cm  LAAT DE SNIJDER LIGGEN en schuif de maat naar 11 cm en snijd nog een keer met de cirkelsnijder.

Nu heb je een soort hoepel.

Herhaal dit nog 3 x  zodat je vier hoepels hebt.

Snijd twee mica cirkels van 10.3 cm doorsnede.

 Plak op beide hoepels een cirkel van mica.

 Plak de mica cirkel met hoepel nu OP de kaart

 Snijd designpapier van 19 cm Hoog  x 14,6 cm Breed. Vouw deze dubbel, zet in het midden een hulp stipje en snijd er een cirkel uit van 10.5 cm.

Snijd het doormidden en plak aan beide kanten een deel designpapier.

 Pak een leuk plaatje en plak deze aan de bovenkant tussen de cirkels. ( ALLEEN AAN DE BOVENKANT)

En wil je dit nog eens live bekijken, dan kan je de video hier vinden:

De materialen van deze live, die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/10-04-2024-janet-blaauw-cirkelkaart.html

Dan dank ik je weer voor het langskomen, en tot snel,



 

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

zoetje zei

heel mooie kaart ga het ook eens proberen na te maken.
super knap grts Chantal