Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 3 april 2024

Sweet stories Claw machine

 Sweet stories Claw machine.


Hoi allemaal!
Een vrolijk pasen voor iedereen van de schattige konijntjes van Sweet stories (En van mij natuurlijk ook)!
Toen ik deze stans van de Claw machine voor het eerst voor me zag dacht ik mmhm leuk voor de kermis. Maar toen heb ik gewoon alle stempels en stansen van Sweet stories bijgenomen en kwamen de ideetjes vanzelf. Je kan er vanalles instoppen en bijplaatsen, met of zonder blister gebruiken noem maar op. Dus heb ik deze twee ideetjes uitgewerkt. Deze is er eentje dat ik zelf een shaker van heb gemaakt de ander is met een blister.


Voor de machine zelf heb ik de shades of pink gebruikt het achtergrond papier komt uit het blok Egg cellent een ouder paperpad, omdat ik alles nogal snel veel vind heb ik een extra velum uitgestanst die ik over het bolletjes papier ga kleven dat verzacht wat de felle kleuren. Dan nog een stukje acetate voor de shaker.


Deze schattige konijntjes komen van de stamp en die set van Sweet stories. Deze heb ik verschillende keren gestempeld op papier voor Copic markers. Daarna ingekleurd met Copic markers in verschillende kleur tinten. Deze die ik niet gebruik gaan in een doosje voor een volgend project.


Voor de basis heb ik de Sunburst mal gebruikt met de papier van de Egg cellent paperpad. Daarna de grasrand gestanst uit de shades off green paperpad en deze ook ng een met de Sunburst ml gestanst dan krijg je dezelfde rand.


Dit is de Claw machine van het andere kaartje. Het is altijd wat zoeken in het begin van hoe ze in elkaar te steken maar het is goed haalbaar. Ik heb gekozen wat zilver metallic papier te gebruiken voor bepaalde accessoires.


Uit de stans set Flowery swing van Sweet stories heb ik met restjes papier de bloemetjes en takjes uitgestanst, dit is ook voor het tweede kaartje.


Voor dit kaartje heb ik de eitjes ook uit hetzelfde paperpad geknipt. Soms zit er design papier in met dezelfde elementen dus heb ik deze eitjes gebruikt. De tekst komt van een stempel van Craftlab So-egg-cited. Als shaker materiaal heb ik glitter gebruikt en wat materiaal van Studio light.


Voor dit kaartje heb ik als basis de Ticket shape gebruikt van Sweet stories en het paperpad shades off bleu. Dit kaartje is met een blister gemaakt van Studio light. De shaker elementen zijn van Picket fence studio.
We hopen dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan en misschien ook met deze super leuke stans aan de slag gaan. Benieuwd wat jullie in de Claw machine steken!
Veel knutselplezier!

Heb je interesse in een artikel klik op het fotootje.


Studio Light - Sweet Stories Februari - Cutting Die - Claw Machine  Studio Light - Sweet Stories Spring - Stamp & Cutting Die - Bunny Garden Studio Light - Sweet Stories Februari - Cutting Die - Ticket Shape Studio Light - Sweet Stories Spring - Cutting Die - Flowery Swing  Studio Light - Essentials - Unicolor Paper Pad - Shades of Green Studio Light - Essentials - Unicolor Paper Pad - Shades of Pink Studio Light - Essentials - Unicolor Paper Pad - Shades of Blue Studio Light - Acetate Sheets - Transparant Marianne Design - Vellum Paper A4Studio Light - Essentials - Shaker Window Blister Rectangle Studio Light - Creative Craftlab - Essentials - Cutting Die - Borderz Grass Stempelinkt  - StazOn - Jet BlackCopic Papier - Perfect Colouring Paper - A4 (10 vel) Copic Markers Sketch - E30 BisqueCopic Markers Sketch - E33 SandStudio Light - Creative Craftlab - Friendz - Clear Stamp - So Egg-citedPicket Fence - Sequin Mix - Bunny Honey

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schattig en heel erg mooi! Groetjes Betha