Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 augustus 2024

Easel card met 49 and Market

 Goedemorgen allemaal, 

Vandaag mag ik jullie weer voorzien van een blogbericht. Ik ben deze keer aan de slag gegaan met een van mijn favoriete merken, namelijk 49 and Market. Dit keer met de collectie Color Swatch - Willow. 
Een mooie groene collectie met veel mooie bloemen , bladeren en vlinders. 

Het leuke van deze collectie vind ik dat je er allerlei kanten mee op kunt. Deze kun je straks ook gerust met een kerst collectie combineren. Vandaag heb ik een easel card voor jullie. 

Kijken jullie gezellig mee?




Voor de basis heb ik cardstock gebruikt, de Ivory van Florence. Je hebt de volgende maten nodig:



Het deel van 15 x 26 cm ril je op:
2 - 4 - 14 - 14,3 - 24 cm 

De rillijnen vouw je zoals op onderstaande foto:


Nu draai je bovenstaand cardstock om, je hebt de binnenkant nu omhoog liggen.
Vervolgens pakken we het deel cardstock van 15 x 15 cm erbij. 

Op de plakstrook breng je tape en/of lijm aan. Hier plak je vervolgens het stuk cardstock (15x15 cm) op. 





Nu heb je de basis van de kaart al klaar! 
Je vouwt m als volgt:


Het deel dat je in de vorige stap er aan had geplakt (15x15 cm), is het deel waar de kaart op rust. 


Als laatst heb ik het stukje cardstock van 11 x 8 cm op de voorste balk van 2 cm geplakt. Deze maat kun je uiteraard helemaal naar wens aanpassen. Het is ook leuk om hier een leuke stans voor te gebruiken. Ik wilde graag de plaatjes uit de collectie gebruiken, daar heb ik de maat cardstock op aangepast. 

En toen was het tijd om te pimpen.
Als je wilt dat het easel gedeelte mooi blijft staan kun je het beste op de onderste laag iets plakken waar deze achter blijft staan. Ik heb hiervoor een stukje "kant" uit de laserplaatjes gekozen.
Vervolgens heb ik alle gedeeltes met designpapier beplakt. Deze heb ik ook weer even voorzien van mijn stiksteekjes. Jullie kennen die inmiddels ;-) 

In de collectie zitten natuurlijk weer prachtige laser plaatjes en rub-ons. Het is een feest om hiermee te werken! 

Dit is mijn eindresultaat geworden: 








Wat vind jij van het resultaat? Ga je deze eenvoudige, maar leuke kaart ook maken? 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. 
Tot de volgende keer! 

Lieve groetjes, 

Rianne


Benieuwd welke producten ik allemaal heb gebruikt? Als je op de foto klikt kom je meteen op de website terecht :-)



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en leuk model! Groetjes Betha