Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 5 augustus 2024

Cadeaudoosje

Hoi,

Voor het blog maakte ik deze keer een cadeaudoosje, altijd handig!


Ik begon met het designpapier Charcoal van 49 and Market <link>.
Van een vel designpapier sneed ik een stuk van 21 cm hoog en 28 cm breed en ik scoorde als volgt:

Dit plaatje heb ik van Pinterest, er staat geen bron bij.


Uiteindelijk sneed ik iets meer af aan beide kanten om het doosje beter te kunnen vouwen:


Het strookje plakte ik vast op de ze manier:



Ik maakte 4 gaatjes in de bovenste strook en gebruikte reinforcers <link>:


Door de gaatjes deed ik een lintje om het doosje te kunnen sluiten:


Tijd voor de versiering. 
Hiervoor gebruikte ik de nieuwe bloemensets van Elizabeth Craft Designs. Ik vind deze geweldig, want er zitten veel stansen in waardoor je alles in 1x kunt stansen en meteen een volle bloem hebt. Ideaal! Omdat ik ze mix en match krijg je een geweldig effect.
Florals 29  <link>
Lace Flowers <link> 
Holly Greenery <link>



Op deze stans deed ik lijm op de bolletjes en dipte vervolgens in prills <link>:


Klaar!
'




Bedankt voor het kijken en lezen.
Tot de volgende keer!

Liefs, Reanna

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en dank voor de uitleg! Groetjes Betha

Ellen zei

Schitterend!