Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 1 augustus 2024

Prettige feestdagen

 Hoi,

Deze keer wil ik jullie met een simpele kerstkaart inspireren.

In juli heeft Dutch Doobadoo een Vrolijk Kerstfeest collectie uitgebracht waar ook een Crafty Kit in zit. In deze kit zit een leuke tekenmal in de vorm van een cadeautje. De buitenste lijnen heb ik op cardstock omgetrokken en uitgeknipt. Vervolgens heb ik op design papier de binnenste lijnen omgetrokken en uitgeknipt. 

Zo heb je snel een leuke ‘cadeaukaart’.

Maar hij is wel een beetje saai zo. 

In de collectie zit ook een build up kerstkonijn. Ik heb alle onderdelen van het konijn en het cadeautje uit wit cardstock geknipt. Deze heb ik op kleur gebracht met Distress Oxide Lost Shadow en Saltwater Taffy. En de Distress Ink Hickory Smoke.

Bij de pootjes en de oogjes heb ik het stecil op het cardstock gelegd en zo de kleur aangebracht door het stencil. 


Tot slot heb ik het konijn in elkaar geplakt en verhoogd met foamtape op de kaart geplakt.

Zo heb je een simpele, maar toch hele leuke kerstkaart.



Ik hoop jullie hiermee weer geïnspireerd te hebben. De producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de afbeeldingen hieronder te klikken. 

Tot de volgende keer!