Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 22 augustus 2024

Zomer challenge 2024 Tiets

Hallo allemaal,
We hebben in onze facebookgroep weer een zomerchallenge gedaan. Dit keer zijn we aan de slag gegaan met ATC kaartjes. Nu heeft iedereen 12 kaartjes en kun je gaan ruilen als je dat wilt.
De challenge begon met mijn live op 15 juli  waarin ik een basis albumpje heb gemaakt en de eerste opdracht bekend heb gemaakt. Elke opdracht had een kleuren/thema pallet met daarbij nog een extra opdracht.




Opdracht week 1- Kleuren pallet en  labels

 

Ik heb van een ticket een label gemaakt en papier gebruikt van 49 and Market.49 and Market.


Opdracht week 2 - kleurenpallet en lint/kant


 Het kant zit achter de foto geplakt en ook hier weer 49 and Market49 and Market papier gebruikt.


Opdracht week 3 - kleurenpallet en eyelets of nietjes



Dit was natuurlijk wel mijn favoriete thema  hahahah
 Ik heb zowel de nietjes als een eyelet aan het kaartje toegevoegd.  
Ook nu weer 49 and Market49 and Market papier.



Opdracht week 4 - kleurenpallet en pocket


Deze kleuren vind ik helemaal top en ben wel  met 49 and Market 49 and Market verder gegaan.
De pocket is gemaakt met een stans van JMAJMA.




Opdracht week 5 - kleurenpallet en sketch.


In eerste instantie vond ik deze kleuren lastig maar heb uiteindelijk gekozen voor de rose tinten.


Gelukkig heeft 49 and Market49 and Market zoveel collecties in diverse kleuren dus ik kon daar gemakkelijk mee aan de slag.
 Ik ben ook altijd dol op sketches, vooral als ik even geen inspiratie heb.


Opdracht week 6 - postzegels of tickets.


Jammie hoor ijsjes.... maar ik koos voor de kleuren in het pallet.
Heerlijk roos met een tikkie rose.
En postzegels genoeg dus maar lekker 2 erop gedaan met atc kaartje.
En ja ook deze is weer gemaakt met 49 and Market.49 and Market.



Ik  hoop dat jullie het een leuke challenge vonden. Niet te groot en prima te doen toch!




In de webwinkel hebben we een aparte groep waarin je diverse artikelen kunt vinden die handig zijn bij het maken van ATC kaartjes.

KLIK HIER


Geen opmerkingen: