Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 augustus 2024

Zomer challenge Janet

Hallo allemaal,

Ook ik zal mijn ATC kaartjes even laten zien.
Deze kaartjes zijn 8,9 x 6,4 cm groot en worden vaak gemaakt om te ruilen.
Artist Trading Cards oftewel artiesten ruil kaartjes.
Voor deze zomer hadden we dus een challenge om deze kaartjes te maken.
Hierbij kreeg je een opdracht en wat kleurtjes om te gebruiken.

Ik ga dit keer eens bij de laatste opdracht beginnen.
En dat was dus opdracht 6
Hierbij wat er een kleurenpallet en de opdracht postzegel of ticket.

6 postzegel of ticket

De achtergrond bestaat uit roze en rode stukjes cardstock.
Daarop wat gestanste cirkeltjes. En daarop wat postzegels en een bloem uit een knipvel.


5 sketch




Opdracht 5 waren lekkere frisse kleurtjes en een sketch. 
Hiervoor heb ik diverse designpapiertjes door elkaar gebruikt.



4 pocket

Dan opdracht 4, de bruin/blauw tinten en er moest een pocket op
Deze heb ik gemaakt in een beetje zee thema.
De labels zitten in de pocket aan een stukje jutte touw.


3 Eyelet of nietjes

Tja, ook de kerst kwam voorbij.
Hiervoor moest ik even in de `oude`doos grabbelen hihi..
Maar ik heb wat papiertjes gevonden en nog wat knipplaatjes. Ik dacht van craftOclock.
Verder heb ik er een shakerkaartje van gemaakt en de opdracht was nietjes en die zitten in het koekje links bovenaan het kaartje.


2 lint of kant

Opdracht 2, lekkere zoete kleurtjes met lint of kant.
Daar heb ik dan kant bij gebruikt.
Verder een frame en wat knipplaatjes.


1 labels

En de eerste opdracht was "labels"
Die heb ik weer in een pocket gestoken.
Het designpapier is nog van een paas lijn. Zo zie je maar, je moet niks weggooien
want ook kleine stukjes komen bij dit soort kaartjes weer van pas.

Ik hoop dat jullie het een leuke challenge vonden!!

Ik dank je voor het langskomen, en wie weet tot snel,