Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 augustus 2024

Zomer challenge Martine

 Hallo allemaal,

Voor de zomer challenge op de facebook groep van create with hobbyvision heb ik dit leuke 

boekje/mapje met atc kaartjes gemaakt. Omdat er kleuren en opdrachten verbonden zijn aan de ATC 

kaartjes heb ik met verschillende lijnen gewerkt.

Kijken/lezen jullie weer mee?


Het boekje heb ik beplakt met het designpapier uit de JMA Wild & Free lijn.
De buitenkant is met kraft cardstock gemaakt en de binnenkant met het
florence cardstock smooth ivory.




Week 1 ATC Kaartjes.

De opdracht is: Labels 

Kleurenpallet:


Voor deze atc kaartjes heb ik de Krafty garden lijn van 49-and market gebruikt.

Deze lijn bevat precies de goede kleuren. 

De ATC stans komt uit de JMA Romantic moments lijn.

Beide kaartjes zijn versierd met allemaal die-cuts uit de krafty garden lijn.

Hier en daar zie je de labels zitten volgens de opdracht.



Week 2 ATC kaartjes.

Opdracht: Lint of kant.
Kleurenpallet: 



Deze ATC kaartjes heb ik gemaakt met de JMA Romantic moments lijn. 
De ATC stans komt uit de JMA Wild & Free lijn.
Bij beide kaartjes heb ik het kant en lint aan de onderkant van de kaartjes verwerkt.
Verder nog wat versierd met die-cuts en acetate uit de Romantic moments lijn.
De pareltjes zijn ook van JMA.


Week 3 ATC kaartjes.

Opdracht: Eyelet of nietjes.
Kleurenpallet:


Deze ATC kaartjes heb ik gemaakt met de Winter morning lijn van craft o clock.
De ATC stans is uit de JMA Romantic moments lijn.
Op beide kaartjes heb ik ervoor gekozen om nietjes te gebruiken.
De die-cuts komen uit de winter morning lijn.
De rode postzegels komen uit het postzegel blok van Tim Holtz.
De pareltjes zijn van JMA.


Week 4 ATC kaartjes.

Opdracht: Pocket
Kleurenpallet:


Deze ATC kaartjes heb ik gemaakt met het papier Hey Dude van craft o clock.
Bij beide kaartjes heb ik een pocket aan de zijkant gemaakt waar ik weer die-cuts achter heb gestopt.
Het zijn echte mannen ATC kaartjes geworden.
De ATC stans komt uit de JMA Wild & Free lijn.


Week 5 ATC kaartjes

Opdracht: sketch


Kleurenpallet:


De ATC stans komt uit de JMA Wild & Free lijn.
Voor deze kaartjes heb ik het papierblok Vintage Roses van studio light gebruikt.
In dit blok zitten ook gelijk die-cuts.
De lintjes, paperclip en pareltjes zijn van JMA.


Week 6 ATC kaartjes.

Opdracht: postzegel of ticket.
Kleurenpallet:


Deze ATC kaartjes zijn gemaakt met de JMA Wild & Free lijn.
Heerlijk met roze aan de slag.
De roze postzegels komen uit het postzegel boekje van Tim Holtz.
De tickets zijn van 49-and market blossem.
De die-cuts komen uit de Wild & Free lijn.
Het organza lint komt uit de JMA Victorian dream lijn.


Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als mij om deze zomer challenge te maken.
Bedankt voor het kijken naar mijn blog.
Tot een volgende keer!

Creatieve groetjes Martine Krol

Hieronder vind je gebruikte materialen








Geen opmerkingen: