Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 augustus 2024

Old Marina

 Hallo,

Het is vandaag 26 augustus, de zomer loopt op zijn eind.
Waarom duurt deze periode altijd veel korter dan die lange wintermaanden?
Daarom verwerk ik het mooi maritieme designpapier in mijn planner,
dan kan ik op die donkere dagen die komen nog eens terug bladeren
en weer in zomerse sferen komen.


En het mooie designpapier is van ScrapBoys; Old Marina.
Daar heb ik afgelopen maand verschillende creaties meegemaakt.

Deze keer lijkt de lay-out op de sketch die we gebruikt hebben 
bij de HVzomerchallenge.
Toen moest het op een ATC kaartje verwerkt worden 
maar je kunt die natuurlijk ook gebruiken op kaarten en pagina's.


Ik begin met de basispagina.
Jullie kennen mij, ik probeer altijd of ik zuinig kan zijn met het papier.
Het stukje wat ik eruit stans kan ik weer op een andere creatie verwerken.


Dat deed ik ook bij de volgende matlaag.


Daarop kwam een kaartje wat in het grote paperpack zit.
En natuurlijk heel veel knipplaatjes om het geheel helemaal af te maken.



Deze pagina staat nu nog even op mijn dressoir
en gaat in de planner zodra ik langzaamaan naar het herfst thema overstap.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.

Wil je zelf ook nog aan de slag met dit maritieme thema?
Klik op de foto van het artikel en je komt in de webshop van Hobbyvision.