Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 16 augustus 2024

Roset met Elisabeth.



Hallo allemaal, daar zijn we weer met een kaartje.
Ik vind het altijd zo leuk om te maken, een schudkaartje. Je kan dit op zoveel manieren maken.
Zo heb ik hem dit keer in het rond gemaakt met designpapier en plaatjes van Scrapboys.



Hiervoor heb ik twee cirkels gesneden. In de bovenste cirkel heb ik een ronde opening gesneden en daar mica achter geplakt. En weet je, dat stukje mica is misschien al wel 15 jaar oud whahaha...tja, als je wat bewaard whahahaha...maar ik vond het wel grappig om het hier achter te plakken.


Tussen de twee cirkels maakte ik dus de shaker.
deze shaker heb ik op een roset geplakt.
Hiervoor heb ik cardstock geril op allemaal delen van 1 cm.
daarna twee stroken van 6 cm x 30 cm gesneden ;en aan elkaar plakt. Met een randpons heb ik er een sierrand aan geponst en daarna heb ik het om en om gevouwen. De uiteinden aan elkaar geplakt
en plat gevouwen. Met een cirkel van cardstock heb ik de roset bij elkaar gehouden. 


Daarna heb ik het wat versierd met parels en diverse plaatjes.

Ik dank je weer voor het langskomen en graag tot snel,