Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 29 juli 2022

Beetle Family

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie van mij zien.

Het is zo leuk om de shadowboxen te maken vandaar dat ik er nog maar weer eens 1 heb gemaakt...😁


De basis heb ik gemaakt van aquarelpapier dat ik zelf op kleur heb gebracht met Distress Inkt en heb er daarna de onderdelen voor de shadowbox mee gemaakt.

De achterkant van de box heb ik nog wat meer bewerkt met een stencil en een paar stempels.

Om het idee te creëren dat er een spinnenweb voor de box hangt het ik op een op maat gemaakt stukje acetaat een spin/spinnenweb met Stazon gestempeld en met een fineliner de draadjes van de web wat langer gemaakt.

De twee torretjes zijn op een apart stukje papier gestempeld, met zwarte embossingpoeder bewerkt en daarna uitgeknipt.

Om het stukje acetaat mooi weggewerkt op de box te plakken heb ik hiervoor een "raampje" gesneden uit heb bewerkte aquarelpapier. Met een tekststempel nog iets meer bewerkt en op de hoekjes een kleine splitpen bevestigd die op kleur is gebracht met een beetje alcoholinkt.

Alle randjes heb ik nog wat donkerder gemaakt met Vintage Photo en Black Soot.

Nadat de achterkant aan de de box is geplakt heb ik de torretjes op een stukje foamtape geplakt en er vervolgens een knopspeld, waar ik een klein stukje van af heb geknipt met een tangetje, door geprikt.

Voordat het "raampje" met acetaat is bevestigd  heb ik voor een vintagelook nog wat op kleur gebracht kaasdoek in de hoekjes geplakt. 

Ik hoop dat ik jullie met deze shadowbox heb kunnen inspireren. 

Dank je wel voor je bezoek op ons blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes en liefs, Grietje

Als je op de onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.

  
  
 
  
  
    




    
  
 

1 opmerking:

Wilma zei

Wat heb je een prachtige shadowboxcard gemaakt Grietje, erg mooi gedaan zo. Je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt.
GROET, Wilma