Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 12 juli 2022

Facebook Live - 12 months of Christmas

Hallo allemaal,
Op 4 juli mocht ik weer een live uitzending doen en deze keer de 12 months of christmas voor Juli.
De oude lijnen raken een beetje op in de winkel  en dat is amar goed ook want de nieuwe komen er al aan!
Ik heb dit keer een soort tunnel kaart gemaakt. Deze van Craft O'Clock -  Christmas Time had ik al klaar als voorbeeld en tijdens de live heb ik gewerkt met papier van Paper Heaven -  White as Snow.




Je hebt echt een 3 d effect met dit model kaart.




Hier de  tunnelkaart die ik live gemaakt heb. Met dit papier ziet het er weer totaal anders uit he.



Wil je dit ook eens maken, dan kun je in de facebookgroep - create it with hobbyvision in bestanden de werkwijze vinden met stap voor stap foto;s.

Het filmpje kun je hier terug kijken:



Ook vind je zoals altijd de gebruikte materialen in de webwinkel terug:
https://www.hobbyvision.nl/nl/04-07-2022-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-juli.html

Bedankt weer voor het kijken en tot een volgende keer!



2 opmerkingen: