Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 18 juli 2022

For You with Margret

Hallo allemaal,

Dit keer geen kaart, maar een tja, hoe zal ik het noemen...kadoverpakking
Het is een schuine koker waar eventueel wat lekkere reepjes chocola ingezet kunnen worden. 
Ook kan er een mini flesje wijn in. Het is maar net waar deze creatie voor is.


Een tijdje terug kwam het mooie papier binnen van My Craft Time - Margret design. Helemaal mijn kleurtjes, blauw en wat roze. en dan ook nog met rozen en wat zee afbeeldingen helemaal top!
Maar daar wilde ik niet zomaar een kaartje mee maken. En wat het dan wel moest worden, dat wist ik nog niet. Dus alle plaatjes maar geknipt, want daar had ik tijdens mijn Corona wel de tijd voor hihi.
En gelukkig knap ik een beetje op en had ik wel zin om iets te maken met het mooie papier.


Dit modelletje had ik al vaak langs zien komen, en ben er nu zelf maar eens mee aan het stoeien geweest hoe zoiets in elkaar zit. Maar het lijkt moeilijker dan het is.


Je neemt een A4 vel en snijd die schuin door. Van 21 cm naar 10 cm.
Deze ril je op allemaal lijnen van 1 cm die je om en om vouwt.
Dan doe je op 5 cm van onder een touwtje om het geheel en plakt de uiteinden van de waaier aan elkaar. Ik had vergeten stappen foto`s te maken, maar ik hoop dat het hier ook zichtbaar is.


Dan snijd je nog een deel A4  schuin van de hoek naar 13 cm.
Snijd van een kartonnen doos twee cirkels van 6.5 cm doorsnee en plak die op elkaar.
Hier plak je nu rondom het A4 vel wat je schuin af hebt gesneden.
En dan plak je de waaier aan de zijkant vast.



Je kan dan alles bekleden naar wens.
De waaier heb ik blauw gelaten en de binnenkant heb ik voorzien van designpapier.


Kijk nou, hoe leuk die uitknip elementjes zijn. Net of de waaier er met een klem aan zit.


En op de voorkant heel veel plaatjes van bloemen een stuurwiel, vissen en de oprol roosjes uit het knipvellen setje.

Ik hoop dat het weer een ideetje voor je is, en wie weet doe ik dit nog wel een keertje in een live zodat het duidelijker wordt. 
Ik bedank je weer voor het langskomen en graag tot snel!



3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend! Groetjes Betha

tine zei

heel mooi! ik hoop dat er hier inderdaad een live van komt, want het is buitengewoon!
groetjes
Tine

Sjan Schalken zei

Het is prachtig ik hoop dat er een live van komt