Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 juli 2022

Urban Flowers

 Hoi allemaal,

Ik kreeg van Jenine de vraag of ik inspiratie voorbeelden
wilde maken met de Urban Flowers lijn van Jeanine's Art van Find It.
Natuurlijk wil ik dat doen.
Ik laat mijn voorbeelden nu in dit blog zien.
De plaatjes zijn er in knip en uitdruk variant.
Als je op de foto's klikt onder mijn foto, dan kom je in de webshop
bij het desbetreffende artikel van deze lijn.






  


 


 


 

Het is een hele kleurrijke lijn,
deze Urban Flowers.
Geschikt voor veel gelegenheden.

Veel creatieve groetjes weer en tot 
de volgende blog.


Als je op onderstaande link klikt dan kom je in de webshop op een pagina
waar je alles wat er in deze lijn te koop is kunt zien.