Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 28 juli 2022

Vlinder Tag

Hallo allemaal,

Hier weer een nieuw blogbericht van mij. Een tag en een slimline vind ik een heel mooi formaat om op te werken.
Dit keer is het een tag geworden.


Deze tag heb ik gemaakt van aquarelpapier. 
De basistag heb ik met wat Distress inkt bewerkt en daarna de randjes met goud embossingpoeder.

De tweede laag van de tag heb ik geëmbost met de mooie embossingfolder van Tim Holtz, het daarna op kleur gebracht met twee kleuren Distress inkt en de randjes weer bewerkt met goud embossingpoeder.

Door een stencil uit de JMA collectie heb ik wat op kleur gebrachte reliëfpasta aangebracht en er daarna wat goud embossingpoeder op aangebracht.

Ook het uit gestanste raster heb ik (uiteraard) met embossingpoeder bewerkt.


Het uit gestanste strookje is eerst met Distress inkt op kleur gebracht, bestempeld en ......hier komt het weer 😄....goud embossingpoeder op aangebracht.

De takjes en vlinders zijn ook op kleur gebracht met Distress inkt en ik heb ze daarna geëmbost met clear embossingpoeder zodat ze mooi gaan glanzen.


Voordat ik deze delen op de tag heb geplakt heb ik er nog wat sisal onder geplakt.

Het lintje is met de gebruikt kleuren Distress inkt ook op kleur gebracht.


Ik hoop dat ik jullie met deze tag heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs, Grietje


Als je op onderstaande foto klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.