Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 6 juli 2022

Summer Time

 Hallo Allemaal,

Wat is het Paperpad Summer Time van Margaret Design toch mooi, ik heb met dit papier al verschillende creaties gemaakt en het verveelt mij nog steeds niet. Deze keer heb ik er een Pocket kaart meegemaakt.


 De stans die ik om het plaatje bij de zeemeermin  heb gebruikt, is het middelste deel van de Creatable Petra's Cirkel.


De bloemetjes en de vlindertjes op de kaart plak ik vast met een lijmpistool, hierdoor kan je alles mooi verhoogd opplakken en de vleugeltjes van de vlindertjes blijven hierdoor speels omhoog staan


Ook aan de binnenkant van de kaart heb ik het plaatje met de koffer en de boeken iets verhoogd opgeplakt met het lijmpistool. Aan het label heb ik een lintje met wat flosdraad en een charm uit mijn eigen collectie bevestigd.


Onderaan dit bericht zal ik de gebruikte materialen linken die ik gebruik heb voor deze kaart.
Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaart.

Groetjes Corrie







Geen opmerkingen: