Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 juli 2022

Heel veel kracht gewenst.

 Hallo allemaal,

Een overlijden is altijd een heftige gebeurtenis in iemands leven met een enorme impact. Vaak 
schieten woorden tekort, maar wordt een blijk van meeleven meer gewaardeerd dan in welke situatie dan ook. Ik kocht vaak een kaartje voor zulke gelegenheden, maar nu is Marianne Design met een super mooie en stijlvolle lijn gekomen. Ik heb er een eenvoudig kaartje meegemaakt, want veel versiersels vind ik er niet zo bij passen. Alleen een vellum laagje papier over de breedte van de kaart met parels, een tekst en vlinders als decoratie op de kaart.


De tekst heb ik met embossingpoeder black 'super fine' gemaakt. Dit zijn extra fijne korrels poeder, waardoor de tekst extra strak en netjes op de ondergrond komt.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

een heel mooi tafereeltje heb je samen gesteld, geslaagd kaartje
grtjs, martina