Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 14 juli 2022

Seaside

Hallo allemaal,
Voor mijn eigen facebookgroep -  Tiets' Creatieve Wereld was het weer tijd voor de nieuwe slimmie voor Juli... 
En tja ook daar een thema strand/zee. Dus ik ben weer in mijn papier bak gedoken en dat ligt vol met dat thema momenteel dus dat was niet zo moeilijk,

Ik heb de nieuwe stans van Studio Light gebruikt... dan heb je al meteen het strand gevoel te pakken!
Het papier is van Craft O'Clock - Seaside Greetings.


 Ik heb de basis eerst uit kraft cardstock gestanst en daarna uit donkerblauw.
En tenslotte nog een keer uit wit. Zo komt de rand mooi uit op dat blauw.

De foto heb ik zelf gemaakt  met mijn mobiel en de kleuren waren zo mooi en paste prima bij het papier dus heb ik dat eens op een kaart verwerkt.
Onderaan wat plaatjes van het extra die-cut set van deze lijn op geplakt, wat sisal erachter  en klaar,.


Soms heeft een kaart echt niet veel nodig.  Als extra afwerking heb ik wat 3 D balls van powertex door de tackyglue gehaald en dat her en der geplakt.

Bedankt voor het kijken en ik hoop dat ik voor wat inspiratie heb gezorgt.



Hieronder weer de lijst met gebruikte artikelen.