Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 3 juli 2022

Restjes papier gebruiken

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een achtergrond gemaakt met restjes papier van de Jenine's Mindful Art collectie. De restjes heb ik in kleine stukjes gesneden zodat ik een soort "lapjesdeken" heb kunnen maken. Al deze "lapjes" heb ik op een stukje cardstock geplakt, om het geheel een beetje te vervagen een dun laagje gesso aangebracht en daarna de randjes met een zwart potlood geaccentueerd. 


De rand van de kaart heb ik met reliƫf pasta ingesmeerd die ik eerst met een beetje zwarte verf heb gekleurd. Nadat de pasta droog was goud embossingpoeder langs de randjes aangebracht.
Over het laagje gesso heb ik nog wat stempelafdrukken gemaakt en die ook weer bewerkt met goud embossingpoeder. 


Daarna heb ik twee vlinders en een raster gestanst en deze ook bewerkt met embossingpoeder.
Om de kaart heb ik borduurgaren gewikkeld en daarna het raster en de vlinders opgeplakt. 
 Als laatste de kaart gemat en op een dubbele kaart geplakt.


Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.

Dank je wel voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs Grietje


Als je op de onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.

   
    
   
 




2 opmerkingen:

Wilma zei

Je hebt een mooi geheel gemaakt Grietje, van je restjes papier. Ziet er knap uit!
GROET, Wilma

ionabunny zei

So pretty and fab use of scraps. Hugz