Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 juli 2022

Kaart Bloem en Paperdolls

Hallo Allemaal 
Vandaag ben ik even in mij hobbykamer bezig geweest 
de boel eens even wat aan het opruimen en ordenen.
Tijdens het sorteren van mijn papier
kwam ik deze achtergrond tegen.
Deze heb ik ooit eens gemaakt met de gelliplate.
Ik vond  wel leuk om er een bloem 
van AALL&CREATE op te verwerken .

Eerst heb ik de achtergrond nog bewerkt met achtergrond stempels 
Daarna de bloemenstempel gezet en ingekleurd met kleurpotloden,
en met een witte gelpen highlights aangebracht.
De cirkels die ik op de achtergrond heb gestempeld,
 heb ik ook een beetje ingekleurd. 
 Met gesso en een dopje heb ik nog wat afdrukjes gezet 
en met gele verf spetters aangebracht.
Linksboven en rechtsonder heb ik nog wat gele inkt gesprayd.
De randen heb ik bewerkt met goud kleurig embossingpoeder 
Aan de rechteronderkant nog leuke paperdolls van Tim Holtz geplakt
De kaart heb ik gemat op zwarte en lila kleurig cardstock.
 

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart.
Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corryxxxx
 





2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Corry, met je bewerkte achtergrond. Gaaf resultaat geworden! Goed weekend.
GROET, Wilma