Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 juli 2022

Dahlia Aall & Create

 Hallo,

Vandaag een blog voor jullie waarin ik laat zien dat je met alle
series van Derwent fijn kunt kleuren.
Ik heb gekleurd met de coloursoft, de lightfast en met de nieuwe chromaflow.
Ik heb geprobeerd om in dezelfde kleurtinten te werken
en kwam tot de conclusie dat ze allemaal een mooi resultaat geven.

 

Ik heb van links naar rechts gekleurd met
lightfast, chromaflow, colour soft.
De stempel is er een van Aall & Create, de Dahlia #716.


De kleuren die in gebruikt heb;
Lightfast; Basil,Mallard Green,Turquoise Green,white
Chromaflow; Basil,Eucalyptus, Turquoise Green,Glacier Blue
Coloursoft; MidGreen,Sea Green, Grey Green, Baby Blue

Ik blend niet met terpentine maar met de blender van derwent.
En ik doe maar wat met de schaduwen, probeer daar geen halszaak van te maken.


Uiteindelijk zijn de bloemen op dubbele pagina's 
voor in mijn slimline planner terecht gekomen.


Ik ben lekker met inkten, stencils en stempels in de weer geweest.
Ook nog wat stansen erbij gepakt.




Nu het warmere weer eraan komt
zal ik zeker nog meer gaan kleuren.
Heerlijk buiten op het balkon.

Tot de volgende keer.

Klik op de foto en je komt bij het desbetreffende product in de webshop



    

    

 
 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Diny Sprakel zei

Wat een mooie vergelijking. Top project