Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 9 juli 2022

Everything is better in mason jar

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een nieuw blogbericht voor jullie schrijven.
Deze keer ga ik aan de slag met de mason jar kit van Elizabeth Craft Design en het papier Seaside Greetings van Craft 'O Clock.
Deze keer houd ik de kaart vrij simpel want ook met weinig materialen kan je leuke kaarten maken.


Allereerst heb ik de basis zonder raam gestanst uit kraft en één keer uit designpapier. 
Daarna heb ik een keer de basis met raam gestanst uit kraft.


Alle randen heb ik bewerkt met Distress Ink Frayed Burlap.
Deze delen plakte ik op elkaar en ook de deksel plakte ik erop.


Dan het leukste, de opbouw. Bij Craft 'O Clock zitten altijd leuke setjes met knipplaatjes. 
Hiervan heb ik er een aantal uitgeknipt die ik wel leuk vond. 
Ik leg de plaatjes dan altijd eerst een beetje neer zodat ik kan kijken of het leuk staat.
Vaak met het vastplakken wordt het wel weer iets anders.


Aan de onderkant zie je nog de gaatjes, want de mason jar kan ook in de planner. Ik gebruik hem deze keer als flessenpost. Vandaar dat ik hier nog een strook papier met hout structuur overheen geplakt heb.
Hier heb ik later nog wel weer 3 gaatjes in gemaakt, waarvan ik achteraf dacht hm 2 gaatjes was genoeg geweest. Maar hiervoor heb ik een oplossing...


In het midden heb ik allerlei knipplaatjes over elkaar heen geplakt zodat één gaat is weggewerkt. 
Dit geeft ook meteen meer dimensie in je kaart want op verschillende lagen plak je plaatjes. 
Op de deksel heb ik nog een mooi sierrandje geplakt. De rondjes die uit de sierrand vallen heb ik nog weer opgeplakt als luchtbelletjes in het water.


Als laatst heb ik nog een tekst gestempeld die bij in de kit zit.
Deze heb ik rondom uitgeknipt en opgeplakt met foam tape.


Hier nog even een foto van de toef in het midden op het strookje.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om naar de uitwerking van deze kaart te kijken.
Verder naar onder zet ik alle gebruikte producten nog even op een rijtje.

Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne Geerdink


Hier alle gebruikte producten. Klik je op de foto dan kom je meteen in de webwinkel terecht.