Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 13 juli 2022

Slimline Zeepaardje

 Hallo Allemaal 

Kijk nou hoe gaaf deze grunge stempel van Studiolight is
Dit zeepaardje vind ik zo ontzettend mooi, 
dat ik hem wel aan mijn collectie moest toevoegen.

het leek mij wel leuk om het zeepaardje 
op een achtergrond te maken met de lindys magical.
Ik ben begonnen om een slimeline te snijden van aquarelpapier.
Daarna heb ik in het midden van de kaart 
over de gehele lengte lindys magical gestrooid.
Dit nat gesprayd met water 
en de lindy's rustig het werk laten doen. 
(Waar een beetje veel water ligt
 kun je eventueel weg deppen met een keukenrolpapiertje)
Toen het bijna droog was, 
heb ik het nog even na gedroogd met de heattool.
Op de scheiding van het blauwe en witte gedeelte 
wat pasta en inkt door een stencil aan gebracht, 
en ook nog een paar achtergrondstempels 
Dit heb ik gedaan zodat het meer een geheel lijkt 
en de blauw van de lindy's en het witte van de kaart wat in elkaar overloopt

Op mijn craftsheet heb ik twee kleurtjes distressinkt gedept.
 nat gesprayd en hierdoor een ander aquarel papiertje doorgehaald , 
Dit goed laten drogen en de stempel met het zeepaardje gezet.
Het zeepaardje heb ik uitgeknipt en op mijn slimline kaart geplakt.
Met een donkere kleur inkt en een brush pen 
ben ik langs de rechterkant van het zeepaardje gegaan 
om schaduw te creëren 

Daarna heb ik de randen bewerkt met distressinkt 
dit doe je door met de inktpad over de randen te vegen

Met glossyaccent heb ik nog een paar drops aangebracht



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren 
met deze mooie stempel van Studiolight
mocht je vragen hebben,
hoor ik het graag 
groetjes Corryxxxx