Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 7 juli 2022

Start doing things you love!

 

Hallo allemaal,

Kleuren, ook dat vind ik iets fijns om te doen.
En nu waren de nieuwe Chromaflow potloden binnen en die moest ik natuurlijk ook proberen.

Wat ik er van vind is dat het potloden zijn die lekker kleuren doordat ze veel pigment afgeven, dus veel kleur. Ook zijn ze een beetje wax- achtig waardoor ze mooi blenden.
Hou je van een mooie gladde structuur, dan blenden ze heel mooi met een Derwent blender potlood.


Ik ben begonnen met het kleuren van een roos, dit is nog een oudere stempel van Studio Light.
Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is het White Multi-purpose card van Crafters Companion.

Voor de bladeren heb ik diverse kleuren groen gebruikt die ik helaas vergeten ben op te schrijven.
De roos zelf heb ik gekleurd met de :
Midnight Purple
Iris Purple
Violet en de Lilac.
Na het kleuren heb ik hem uitgeknipt.

En deze roos moest natuurlijk op een kaart verwerkt worden, dus heb ik er een achtergrond
voor gemaakt.


Ik heb op hetzelfde papier wilted violet en shabby shutters distress oxide gesprayd.
Door de natte cirkels ben ik met een op gefrommeld stukje plastic gaan deppen.


Met de oxide pad en een brush heb ik er de letters opgezet.
Deze letters zijn van een mask van Dutch Doobadoo


Daarna nog wat zwarte stempels erop gezet en
diverse stroken washi tape.
De randjes van de kaart heb ik nog zwart gemaakt en daarna op een zwarte kaart geplakt.


En zo ziet de kaart er dan uit.

Ik hoop dat je het weer op een ideetje heeft gebracht.
Ik dank je weer voor het langskomen en graag weer tot gauw,

     

1 opmerking: