Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 juli 2022

The adventure begins...

 Hallo allemaal,
Sorry maar ik ben nog steeds even in de sferen van strand en zee. Deze mal van Dutch Doobadoo lag nog te wachten dus ja daar hoort toch echt dit thema bij.
Ik heb de basis uitgesneden uit kraft cardstock/ 
Daarop een witte cirkel geplakt en daarop  weer design papier.
De witte vlakken natuurlijk weer met wit gedaan.


Om de reddingsboei zelf heb ik alles met touw omgewikkeld. Het was even een klusje,maar vond dat wat echter lijken.


Het rondje in het midden van de boei was te klein voor mijn idee met een halve transparante bol dus heb dat rondje wat groter gemaakt met 1 van de cirkel stansen van crealies.
Het deel waar je de bol aan op kan hangen heb ik eraf geknipt.


 Heb in dit geval eerst het plaatje achter de shaker vast geplakt. Toen er schudmateriaal op gelegd en daarna de rand van de bol met tackyglue  besmeerd en toen in het gaatje vastgeplakt. Goed laten drogen en toen heb ik om de bol heen wat dikker touw vast geplakt.


Natuurlijk met uitgeknipte plaatjes een klein tafereeltje gemaakt.
Met de zand bolletjes van Powertex heb ik her en der wat zand gemaakt en ook met glitter
heb ik de boel wat versiert maar helaas niet te zien op de foto.

Ik hoop dat ik jullie zo weer heb geinpireerd!

Hieronder nog even de lijst met gebruikte materialen!




 
  













1 opmerking: