Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 25 juli 2022

FB LIVE -BETERSCHAP MET DUTCH DOOBADOO

Hallo allemaal,

In de laatste live voor mijn vakantie ben ik met de juli collectie van Dutch Doobadoo aan de slag geweest.
Hierbij had ik de pleister uitgekozen met een combinatie van de kikker die al een tijdje uit is.


De basis is een slimline kaart met daarop rode spetters. Deze spetters kun je maken met de mask van deze collectie.  Daarna maakte ik de pleister. Het deel waar bij een echte pleister een gaasje zit heb ik een schudgedeelte gemaakt. Hierin stopte ik kleine kikkertjes en fruit figuurtjes.

De built up kikker heb ik zo gemaakt dat er 1 poot of arm nog niet helemaal vast zat. 
Hier heb ik de thermometer onder geplakt die ook te maken is met de juli collectie.

Verder heb ik er nog wat van die leuke kraft pleisters bij geplakt en een opkikker tekst van Marianne Design. Die vond ik er wel leuk bij passen.

Wil je deze live nogmaals bekijken, dan kan je die hier vinden:

En de producten die staan weer netjes bij elkaar in de webwinkel:

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot snel,



1 opmerking:

Kaatjecreatief zei

Van zo een leuk kaartje moet je je wel beter gaan voelen! Mooi gemaakt, Janet.
Groetjes, Karen