Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 juli 2022

Dutch Doobadoo Pocket boekje met Scrapboys - Beautiful Day

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik je graag dit pocket boekje zien.
Gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Pocket folder 470.784.128.
Het Design papier wat ik hierop verwerkt heb
is van ScrapBoys uit de serie Beautiful Day.
Ik heb het gemaakt om dit cadeau te geven aan een bruidspaar.
Maar heeft nog geen bestemming.


Als eerste heb ik de buitenkant overgetrokken op Florence Cardstock kleur 64 Iguana.
Ook de basis van de labels heb ik uit deze kleur overgetrokken.
Om te voorkomen dat het verschuift tijdens het overtrekken
gebruik ik de magneetbord, zo ideaal.
Daarna de kleinere maat uit het mooie Design papier van ScrapBoys over getrokken.
Ik distress trouwens alles en ik geeft het een extra oude look door 
de randen te blenden met de distress inkt kleur vintage photo.

Om het boekje dicht te maken heb ik tussen het cardstock en het design papier 
een klein stukje dubbelzijdige tape geplakt en hierop kreuklint geplakt.
Dus dit doe je voordat jet het design papier erop plakt
en rekening houdend met dat je er minstens een halve centimeter van de kant af blijf.
Ik heb ook in het midden een streepje gezet zodat het mooi in met midden zit.
Dit herhaal je ook op de achterzijde.
Ik neem 2x kreuklint van ongeveer 25 cm lang.
Kan je er een ruime strik inleggen.
De labels heb ik verder aangekleed met plaatjes uit het zelfde Scrapboys paperpad.
Er zitten plaatjes en knipvelletjes bij in.
Op de linker label heb ik nog een stans gebruikt uit de Jenine's Mindful Art set
JMA-WYS-CD201.
Op het design papier heb ik nog gestempeld met een script stempel ook van
Jenine's Mindful Art; JMA-WYS-STAMP210.
De teksten zijn stickers van Pronty.
Ook bewerkt met distress inkt.

Bovenin de label een gaatje gemaakt met daarin een eyelet,
gedaan met de Crop- a-dile.
Kant er doorheen, vast gezet met een dubbele strik van dun jute touw uit eigen voorraad.

Dit is dus de voorkant met daarop een grote bloemen plaatje verhoogd opgeplakt.
Met daaronder sisal en weer de JMA stans.
Alles komt dus uit dezelfde paperpad blok. 


Binnenkant pocket boekje.

En met de labels erin.
Van de achterkant heb ik geen foto gemaakt.
Daar zit een neutraal grijze houten structuur design papier tegen uit de paperpad.
Net als op de voorkant maar dan niet gepimpt.

Jenine heeft deze pocket Card ook gemaakt tijdens een FBlive uitzending
hiervan de link;

Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

  


   
  
  
  
  


  


 

2 opmerkingen: