Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 29 juli 2022

TAG BLOEM

  Hallo Allemaal

Vandaag wil jullie laten zien hoe ik deze tag heb gemaakt. 
met een leuke stans van studiolight .

Als eerst heb ik de tag gestanst en gesponst met distress inkt 
Ik heb de nieuwe kleur blauw uncharted mariner,
peeled paint en gathered twigs gebruikt 
Dit leek mij wel een leuke kleurencombinatie.
Hierna heb ik nog weer in het geheel met blauw over de tag gesponst
Als je het dan nat sprayed dan loopt de bovenste laag blauw heel mooi naar beneden 

Daarna heb ik water op de kaart gesprayd
 en heb de tag rechtop gehouden, 
zodat het water naar beneden loopt. 
Hierdoor krijg je een heel mooi effect op de tag

Nadat de tag goed droog was 
heb ik struktuurpasta en inkt door een stencil aangebracht

Ook heb ik nog verschillende achtergrondstempels gezet
vaak gebruik in ook een script stempel, wat is zelf altijd heel mooi vind.

Op een ander stukje watercolorpapier 
heb ik een bloemenstempel van Aall&Create gestempeld 
en ingekleurd met ecoline brushpennen,
maar de lightmarkers van Jenine kun je er ook hel mooi voor gebruiken 

Ook dit weer goed laten drogen
 en daarna de bloem uitgeknipt 
Het lintje om de tag was witte seambinding 
wat ik heb gekleurd met de nieuwe kleur distressinkt 
dit doe je als volgt 
dep je inktpad een paar keer op je craftsheet 
spray er wat water bij en dep het lint in de inkt met water. 
daarna frommel je het  met je handen inelkaar ,
zodat de kleur overal op je lint komt 
( je krijgt wel een beetje vieze handen
 desnoods doe je even wegwerp handschoenen aan )
en droog het dan met de heattool.
mocht je dit geklieder niet willen ?
Hobbyvision verkoopt ook seambinding wat al een kleurtje heeft .

Dit lint heb ik om de tag gestrikt en 
daarna de bloem er op geplakt , de vogel boven de strik gezet
en nog twee postzegels geplakt onder aan de steel van de bloem .
als laatst heb ik met een witte gelpen lijntje om de bloem en vogel getrokken 
hierdoor springt de bloem en de vogel er een beetje uit.
Met een zwarte poscapen nog wat spetters aangebracht
 en de tag gemat op zwart cardstock.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren .
Heb je vragen , stel ze gerust
Ik help je graag 
lieve groetjes Corry