Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 september 2022

Amidst the Rose

 Hallo Allemaal,

Ik ben een groot fan van het mooie Design Papier van Scrap and Me, deze keer ben ik aan de slag gegaan met Amidst The Roses.

 In de binnenkant van de kaart heb ik de nodige Tags verwerkt. hier komen t.z.t nog teksten op, als ik weet waar ik de kaart naar toe ga sturen.

Het ronde plaatje op de voorkant heb ik met foamtape opgeplakt zodat deze wat verhoogd op de kaart ligt. De bloemen daaromheen heb ik opgebold en met een lijmpistool vastgeplakt.


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaart.
Ik zal de gebruikte materialen nog even linken onderaan het bericht.

Groetjes,




3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Wilma zei

Je bent niet de enige fan Corrie, van dit papier... Ik heb het zelf ook, maar nog niets mee gedaan. Heb er altijd een beetje moeite mee om zulk mooi papier 'aan te gaan snijden,' al is het daar natuurlijk wel voor bestemd...
Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
GROET, Wilma.

Corrie van Os zei

Betha en Wilma bedankt voor jullie reactie.
Groetjes Corrie