Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 september 2022

Cozy Christmas

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om wat op dit blog te plaatsen. 
En ik ben hiervoor met de nieuwe LemonCraft papiertjes bezig geweest.
Je hebt het vast al wel gezien, dat daar weer heel veel van binnen is gekomen.
Voor deze slimline kaart heb ik het fussy cutting pad gebruikt. Een heel mooi paperpad met diverse elementen om uit te knippen.



Als eerste heb ik een stuk kraft gesneden van 21 x 10.5 cm.
Daarop een licht beige kleur van 20.5 x 10 cm
Daarop een cardstock deel van 8.5 x 19 cm in het lichtroze
en daarop een stuk ribbelkarton van 8 x 18.5 cm.
Deze laatste 2 delen heb ik verhoogd opgeplakt met foamtape van 2 mm dik.
En op het ribbelkarton heb ik wat witte crackle paint gesmeerd.


In het papierblokje van 15 x 15 cm zit op de achterkant van de omslag
en set cirkel plaatjes. Hiervan heb ik er 1 uitgeknipt en met foamtape op de kaart geplakt.


Daarna lekker veel plaatjes er op geplakt die ik uit het fussie cutting boekje had geknipt.
Het plakken heb ik in verschillende hoogtes gedaan. 


Ook ben ik altijd dol op kunst bloemen, en neem die dan ook vaak overal van mee als ik die ergens tegen kom. Hiervan heb ik weer kleine stukjes tussen de plaatjes geplakt.

De tekst banner, die heb ik gestempeld met een stempel van CraftersCompanion .
Hiervoor heb ik groene Versafine Clair inkt gebruikt.

Dan nog even lekker spetteren met een posca pen en klaar was mijn kerst kaart.

En hier heb ik even de producten voor je op een rijtje gezet. Als je op het plaatje klikt kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel.

 



2 opmerkingen:

Els zei

Een pracht creatie en bedankt voor de uitleg!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha