Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 11 september 2022

FBLive Online Demodag - Herfstkaart Marianne Design

 Hallo,

Ik ben op zaterdag 3 september voor het eerst live gegaan.
Ik heb toen deze Pilaarkaart gemaakt.


De basiskaart is 15-9,5 cm en past in een gewone enveloppe.
Ik heb veel van Marianne Design gebruikt en
de pilaar stans van CreaLies


Ik heb deze kaart ook in een proef-live voor ons DT team gemaakt
en ik had hem zelf als voorbeeld ook al gemaakt.
Daarom heb ik drie voorbeelden.
Een ervan zal ik naar de winkel sturen zodat deze
daar bekeken kan worden.





En het filmpje van de live vindt je hier.
(Ik had wat problemen met de instellingen van de camera,
daarom is deze verticaal gefilmd)


De lijst met gebruikte materialen vindt je hier

Ik bedank jullie weer voor het bekijken van ons blog.

1 opmerking:

Wilma zei

Je hebt weer schitterende kaarten gemaakt Susan en leuk dat je live bent geweest! Bij de eerste de beste gelegenheid ga ik je filmpje kijken!
GROET, Wilma.