Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 september 2022

Slimline Write Your Story

 Hallo allemaal


Vandaag wil ik jullie laten zien, 
hoe ik deze slimline heb gemaakt met het mooie papier 
en diecuts Write Your Story van Jeninesmindfulart.


Ik ben begonnen om een achtergrond te maken met distresoxide 
Daarna heb ik de kaart bewerkt met een stencil en blauwe inkt 
Deze kaart heb ik uit gestanst , en de randen beinkt .
De onderste kaart heb ik ook nog bewerkt 
met allerlei achtergrond stempels. 
Daarna heb ik de bovenste kaart op de onderste gelijmd
De ronde kanten heb ik opengelaten zodat er een pocket ontstond.
Daarna ben met de diecuts gaan decoreren
Ik heb de diecuts met een lijmpistool gelijmd 
zodat er een beetje ruimte onder de diecuts komt.
Daarna heb ik hier en daar wat cheesecloth
 en glitters aangebracht. 
 Tot slot heb ik de kaart gemat op cardstock


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren 
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust 
Ik help je graag
Lieve groetjes Corry
xxxx



 
    

             




Geen opmerkingen: