Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 7 september 2022

Ik ga op vakantie en neem mee...







 Hallo allemaal. 
Zo zoetjes aan loopt de zomer naar het eind. De scholen zijn overal al weer begonnen en de meeste vakanties zijn voorbij. Voor mij echter nog niet. Na drie jaar gaan wij in September lekker naar Turkije. Ik vind het altijd fijn om op een verloren momentje wat te doen te hebben dus ik neem een klein beetje hobby mee in mijn koffer. Ik heb een art journal klaar gemaakt met de Holiday Kit van Elizabeth Craft Design en wat pagina's van oude boeken. Omdat het zo lastig is alles in foto's te vangen heb ik een klein filmpje gemaakt hoe hij er nu uit ziet. Ik neem een pocket foto printertje mee zodat ik gelijk foto's erin kan plakken. Ben wel benieuwd wie er nog meer hobby spullen in zijn koffer heeft gestopt afgelopen jaar. Ik zal de producten doe ik heb gebruikt hier onder linken. Ik wens iedereen een fijne dag en veel werkplezier als je daar al weer mee begonnen bent.
Groet Mirjam.

 

 

 

 


 

1 opmerking:

Ela zei

Dat is al een heel compleet albumpje! Mooi hoor. Veel plezier op vakantie. Ik neem nooit iets te freubelen mee op vakantie, hooguit een borduurwerkje al ben ik er dat dit jaar vergeten. Wij hebben zo'n ander ritme op vakantie dat er toch niks van komt. Wel lekker veel leesvoer! Groetjes Ela