Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 5 september 2022

Joy to the world

Hallo allemaal,
 Ik ben nog steeds in de ban van slimline kaartjes... En voor mijn eigen facebookgroep was ik aan de beurt voor het nieuwe thema voor september..
Dus ook hier natuurlijk even laten zien.

Ik heb een basis mal gebruikt van Crealies..   Zij hebben zoveel leuke modelletjes  en deze heeft dus die leuke cirkels om de rand heen.



Het papier is van Paper Heaven - White as Snow..
Heerlijk deze rustige kleurtjes!

Ik heb deze keer  wat diverse cardstock kleurtjes op elkaar geplakt  wit en craft en daarop het design papier.
In het midden een cirkel uit de JMA collectie.


De bloemen zijn van Elizabeth Craft Design..ik heb de grote maten 2 keer  op elkaar geplakt zodat je een flinke bloem krijgt. In het midden heb ik wat kraaltjes geplakt.
Met het witte hempcord heb ik een strik gemaakt en deze onder de kleine bloem vast gezet.

De tekst komt van Creative Expressions. Dit zijn geen stickers maar kun je zelf uitsnijden.
Ik heb her en der wat kleine sneeuwballetjes geplakt als extra versiering en om het witte een beetje  accent te geven.

Ik hoop dat ik jullie geinpireerd hebt!