Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 15 september 2022

Een potje zon, Dutch DooBaDoo

 Hallo,

Ik kan nog geen afscheid nemen van de zomer.
Ik hoop dat we een mooie na-zomer gaan krijgen.
Het papier van DutchDooBaDoo, een potje zon,
is erg geschikt om de zomer nog een beetje vast te houden.
Je kunt er ook al wat herfst aan toevoegen.


Er zit een ovale tekenmal bij, met het woord zomer.
Deze heb ik boven op de kaart geplakt en ik heb
van de onderkant van het ovaal een stuk gesneden zodat de kaart kan blijven staan.


Voor de andere kaarten heb ik lekker gesnuffeld in het papier.
Dit papier heeft een fijn formaat, 20-20 cm.
Daarom erg geschikt voor slimline kaarten.
Er zit ook een vel bij met uitdrukplaatjes
van gnomes en zonnebloemen.


Hier heb ik een basiskaart gesneden van 11-21 cm
En ik heb de tekenmal van Dutch DooBaDoo 470.784.085 erop gebruikt.
Op het designpapier staan de gnomes ook,
deze heb ik uitgeknipt.
Ook heb ik de zonnebloemen op de randjes uitgeknipt
en weer los op de kaart geplakt.
Verder mos erop geplakt voor de aankleding en gespetterd met goud.


Vierkanten kaarten zijn ook altijd leuk om te maken.
Deze is 15-15 cm.
Ik heb hier nog zelfgemaakte zonnebloemen op gemaakt.
En de kaart al een herfstachtig karakter meegegeven 
door de pompoen en de slak.

Ik heb nog veel papier over dus zal er nog wel een keer
mee aan de slag gaan.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.

Klik op het plaatje en je komt in de webshop bij de gebruikte materialen

  

  
   

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een knallende, zomerse kaart heb je gemaakt
grtjs,martina

Wilma zei

Prachtige kaarten heb je hier Susan, erg mooi gedaan! De allermooiste is voor mij de middelste kaart. Prachtig zo.
GROET, Wilma.