Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 september 2022

Fijne Kerst

Hallo allemaal,

Zijn jullie ook al druk met de Kerstkaarten? Nog een paar maand en dan mogen ze weer op de bus. Ik heb er weer een voor de voorraad gemaakt met de sfeervolle plaatjes van Els Wezenbeek. Op de achtergrond van het plaatje met het roodborstje zie je een bomenrij en die lijken wel heel erg op de nieuwe boompjes van Marleen, die ik natuurlijk ook op de kaart moest verwerken. De boompjes, bladeren en groene rand heb ik bewerkt met een beetje witte gesso voor een winters effect. Ook heb ik wat foamball clay onder de boompjes gedaan. De slimlinestans vind ik erg leuk uitgewerkt: langs de rondjes en de buitenkant zit een mooi stikselsteekje en de groene rand is een leuk geschulpt randje. 


De poinsettia van Marleen blijft een van mijn favoriete bloemen: niet te groot en niet te klein. Naast een leuk formaat vind ik het ook leuk hoe je deze bloem op veel verschillende manieren kunt opbouwen, eventueel gecombineerd met andere takjes. Ik heb de bloem uit parelwit papier gestanst: dit glinstert een beetje, past goed bij Kerst. In het bloemhartje heb ik een gouden rhinestone geplakt.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.