Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 15 september 2022

SAILOR

Hallo allemaal,

Vandaag even een "simpele" blogpost van mij, maar ik wilde jullie toch even deze kaart laten zien.

Ik moest een "snelle" kaart hebben en ben toen aan de slag gegaan met 
de Studio Light lijn - Vitnage Treasures. 

De basis is een slimline kaart van 10,5 x 21 cm.
Daarop een aquarel papier van 10 x 20,5 cm



Dat aquarel papier heb ik voorzien van blauwe en groene tinten distress oxide inkt.
Daarop heb ik wat stempels gezet met grijze inkt.
Uit het paperpad heb ik een paar strookjes papier gesneden en die onder de kapitein geplakt.
Uit het elementen boekje nog een paar plaatjes er bij en het geheel gemat op zwart cardstock.

Zo had ik vrij simpel en snel een kaart klaar en kon ik hem meenemen ;) 

     













Geen opmerkingen: