Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 september 2022

FacebookLive - Mixed Media kaart

 Hallo Allemaal

Op 12 september heb ik een live uitzending mogen geven
in de FaceBook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik een Mixed Media kaart gemaakt.


Op 300 grams watercolor papier heb ik met gelmedium 
een bladzijde uit een boek opgeplakt.
Zorg wel dat je de strakke randen afgescheurd heb,
anders is dit waarschijnlijk opvallend op je werk.
Hierover een heel dun laagje witte gesso gesmeerd,
zodanig dat de regels tekst nog goed zichtbaar zijn.
Daarna heb ik met een spatel hier en daar wat crackle paste aangebracht.
Vervolgens met een DDBD rolodex mask stencil 
classic texture paste van Cadence aangebracht.
Dit is dan tot zover het resultaat.


Op kleur gebracht met Mica powder van Finnabair uit de set Golden Hour.
De cabuchon/water droplet heb ik aan de platte kant
twee keer voorzien van een laagje metallic verf.
Onderaan het frame heb ik 3D balls van het merk powertex
 gemengd met gel medium en dit met een kwastje aangebracht op mijn werk.

Hoe ik verder de opbouw gedaan heb laat ik zien in de Facebook live uitzending.
of
Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.




Dankjewel voor het langs komen

Geen opmerkingen: