Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 september 2022

Winter Sparkle

Hallo,

Ik was helemaal fan van deze blauwe kleuren
uit het paperpad Winter's Sparkle van Crafters Companion.
Nu heb ik het blok van 15-15 cm gebruikt maar
ik heb ook die van 30-30 cm dus jullie gaan hier nog meer van zien.

Ik maakt weer een pilaarkaart
maar nu is het een vierkante kaart.


Ik heb namelijk nu de postcard stans From Santa with love
 van Amy design als leidraad voor de maten gebruikt.

Deze stans gaf ik zelf aan de rand twee kleuren blauw
met distress inkt; Prize ribbon en Tumbled glass


Je kunt door de gaatjes in de stans de inkt aanbrengen.
voor de 2de blauwe kleur verleg je de stans iets, zie foto's.

 

Om een doorkijkje te maken snijdt ik de rechthoeken weg uit de mal.


Ik vond het leuk om nog een extra stans te verwerken
om het nog meer winters te maken.
Ik heb de snowborder van Studio Light gebruikt.


De twee pilaren zijn 12,5 cm hoog.
De basiskaart waar deze opgeplakt zijn is 12,5-13,5 cm

Ik heb de kaarten verder lekker gepimt.
In het hartje van de bloemen deed ik een bolletje foamball clay.
dat hard vanzelf uit en geeft een extra winters effect.



Bedankt weer voor het kijken van dit blog
en tot de volgende.

Groetjes
Wil jij ook aan de slag met deze collectie. Klik dan op de foto en je komt in de webshop van Hobbyvision.

  


  


  



1 opmerking:

Wilma zei

Wat 'n mooie creatie heb je gemaakt Susan, heel mooi gedaan en wat is er weer veel op te zien!
GROET, Wilma.