Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 september 2022

Challenge #125 Herfst

 Hallo Allemaal

Dit keer heb ik deze kaart ter inspiratie voorbeeld gemaakt,
voor de nieuwe challenge #125 bij HobbyVision.

Het thema is een Herfstkaart.
Dit is mijn inspiratie voorbeeld kaart.
Als basis heb ik het mooie papier van Craft O' Clock - Autumn Moods.
De plaatjes zijn uit de serie van vorig jaar. Passen ook prima bij deze serie.
 De randen heb ik bewerkt met witte gesso.
De plaatjes heb verhoogd op geplakt met 3D foam.
De stans van de Spinnenweb is van Marianne design  LR0430, een oudje.
Deze bewerkt met Cadence Dora Hybrid metallic verf Brons.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Florence kleur Mandarijn nr. 013.

Nog een close up foto

Het patroon wat ik hier gebruikt heb, 
heb ik gevonden via blogger.
Deze wat aangepast.


Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

 

 

 


   


  


4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtig is deze herfstkaart Anita, je hebt hele fijne materialen gebruikt! Het is weer een mooie inspiratie, dankjewel.
GROET, Wilma.

Darline Maes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anita van Merode zei

Dankjewel Betha en Wilma.
Gr Anita