Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 9 september 2022

Veel Geluk

 Hoi allemaal,

Ik had een kaartje nodig voor een collega die helaas mijn team gaat verlaten
en ergens anders gaat werken.
Ik wilde haar veel geluk wensen via deze kaart.


Ik heb als basis een Fancy Tower Fold kaart gemaakt.
De werkwijze vond ik op YouTube bij Iced Images.

Hier de beschrijving ervan:
Basis 20.9-15.4 cm,
deze rillen op 2.5-5.0-7.5 cm op beide kanten lange zijde (20.9cm)
Tussen de rillijnen 2.5-7.5 cm insnijden op
2.5-5.0 cm van boven en onder aan beide kanten.


Dan vouw je de rillijnen als bovenstaande foto.
Je kunt nu de matlaagjes van designpapier snijden.
2 maal 15.0-2.1 cm
2 maal 2.1-10.5 cm
1 maal 5.1-10.5 cm

Je hebt ook nog 3 vierkantjes nodig van 6.5-6.5 cm
met een matlaag van 6.1-6.1 cm
Deze plak je in het midden als ruitjes op.

Je kunt een tekst in de middelste zetten en verder niet pimpen
maar ik houdt wel van pimpen dus dat gaan we nu doen.


Ik heb van Crealies twee maten hartjes gestanst
en zo een klavertje 4 gemaakt.
Daar weer een stans van Marianne Design van een klavertje 4 bovenop.
Van jute touw maakte ik een bloemtje.
Nog een takjes en een stempel van Veel Geluk erbij 
en je bent al klaar.


Ik wens jullie weer veel knutselplezier
 en bedankt voor het kijken van ons blog.

Wil je producten die ik gebruikt heb kopen da klik je op de foto en je komt in de 
webshop van Hobbyvision.

 

 

   

1 opmerking:

Wilma zei

Wat is dit weer een prachtige kaart geworden Susan, erg mooi gedaan om iemand op deze manier geluk te wensen!
GROET, Wilma