Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 2 september 2022

Dream

 Hoii allemaal,

Vandaag mag ik weer een nieuwe post voor jullie schrijven. 
Ik heb even geleden allerlei tags gemaakt voor mijn collega's om het schooljaar te starten.
Eén van de tag ga ik vandaag aan jullie laten zien en uitleggen. 


Allereerst ben ik begonnen met een tag uit het designpapier van Tim Holtz.
In dit designpapier zitten rode lijnen. Dit rode accent laat ik straks nog weer terug komen op de 3D embossingfolder.


De embossingfolder is één van de nieuwste embossingfolders van Tim Holtz. Het geeft een industriële look. Nadat ik het papier met de embossingfolder door de machine hebt gehaald, heb ik het bewerkt met Distress Ink (Walnut Stain en Peeled Paint). De schroefjes heb ik bewerkt met een Distress Crayon Aged Mahogany. Ik heb dit direct aangebracht op het papier en uitgeveegd met een vochtige vinger. 
Gaaf effect geeft dit he?


Vervolgens heb ik allerlei elementen uit de emphemera zakjes gepakt. 
Ook heb ik nog wat leuke stansen gebruikt uit de chapter 3 collectie van Tim Holtz. 


Op één postzegel heb ik wat rub-ons aangebracht. Het meisje heb ik bewerkt met een Versamark pen en Rusty Hinge Distress Embossing Glaze. Met deze Versamark pen kan je heel gericht een plaklaagje aanbrengen.


Ook heb ik op het designpapier nog wat rub-ons aangebracht.
Kortom weer allerlei leuke producten om best snel een resultaat te krijgen. 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. Bedankt voor het langskomen en tot snel!
Liefs Lisanne

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je op het juiste plekje terecht.